DAGECOM Travel Services

Adresa: Calea Mosilor, nr. 306, bl. M56, parter
Nr. Reg. Com.: J40/6241/1996
CUI: RO 8733929

Cont Euro: RO97BTRLEURCRT0P47143202
Banca: Banca Transilvania

Tel.: 021-310.10.56
Tel. mobil: 0730-024.210
Fax: 021-310.10.92
Tel. Urgente Clienti: 021-310.10.57
E-mail: rezervari@dagecom.ro

Organizari evenimente

Departamenul Business Travel – se adreseaza clientilor corporatisti si are ca activitate principala organizarea de calatorii de afaceri si programe pentru motivarea angajatilor, conferinte, simpozioane, congrese si intalniri de afaceri in diferite orase, la cererea clientilor sai. Asiguram baza logistica, indoor si outdoor, pentru cursuri de construirea si eficientizarea echipelor precum si organizarea de lansari de produse si servicii.

DAGECOM TRAVEL SERVICES reprezinta garantia ca atunci cand se planifica un seminar, o conferinta, un simpozion sau orice alt tip de eveniment, totul va fi impecabil si va decurge conform planului, minut cu minut, dand dovada de un inalt profesionalism, calitatea serviciilor furnizate fiind recunoscuta atat pe plan national cat si international.

In organizarea evenimentelor, lucram concertat cu beneficiarii actiunii, incepand cu generarea conceptului, continuand cu planificarea activitatii si sfarsind cu detaliile, asumandu-ne coordonarea intregului eveniment.

Tinand cont de specificul fiecarui eveniment, asiguram:
• contracte cu hoteluri (intern/extern)clasificate 3 – 4 sau 5 stele pentru asigurarea cazarilor pentru grupuri cuprinse intre 20 si 600 participanti;
• contracte cu spatiile special amenajate pentru derularea unor astfel de evenimente (intern/extern)
• asigurarea meselor in regim bufet sau set meniu, in restaurante sau in centrele de conferinte cu firme de catering (intern/extern)
• contracte cu firme de birotica, de publicitate
• contracte cu firme de echipament tehnic, echipament de sonorizare si echipament de traducere simultana de ultima generatie
• contracte cu diversi transportatori, care pot asigura mijloace de transport de la microbuze de 8 locuri la autocare moderne de 50 de locuri, dotate la nivel de 3-4 stele.
• personal specializat: traducatori autorizati, ghizi interpreti, etc., departamentul de evenimente al agentiei garantand ca evenimentul respectiv va avea un impact deosebit, devenind o experienta placuta si memorabila pentru toti participantii.

In vederea construirii unui buget, pentru un eveniment organizat la categorie 3 stele, cazare cu pensiune completa si pauze de cafea, preturile incep de la 65 eur / zi / persoana, putand varia in functie de locatia si perioada aleasa. Inchirierea salilor de conferinta variaza intre 150 si 350 eur / zi, in functie de dotari si dimensiune. Pentru transportul participantilor, tariful poate varia de la 0,50 la 1,20 eur / km, in functie de capacitatea vehicolului.